کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

حضرت فاطمه (س) سرچشمه ی تمام خوبی های جهان است

حجت الاسلام رضایی گفت: حضرت فاطمه (سلام الله علیها ) در همه امور همچون عبادت، علم و دانش و ولایتمداری سرآمد بودند و بهترین الگو برای زنان در تمام دورانهاست.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۸۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج پیرامون ولادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) و روز زن، گفت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) بعنوان بانوی دو عالم و پاره تن رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) مظهر عفت و پاکدامنی و اسوه زنان مسلمان است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و تبریک روز زن گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در همه امور همچون عبادت، علم و دانش و ولایتمداری سرآمد بودند.

وی اظهار داشت: زندگی و سیره ی حضرت زهرا (سلام الله علیها) به قدری آموزنده و جذاب است كه هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می كند؛ زنی كه تولدش از دامن خدیجه كبری، همسر پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و در كانون نخستین خانواده اسلامی بود و خداوند لقب كوثر به او عطا كرد؛ زیرا وی سرچشمه ی تمام خوبی های جهان است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنانش به برخی ویژگی های حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: بقای نسل پیامبر از وجود آن حضرت است و این را بسیاری از مفسران ضمن تفسیر سوره کوثر بیان کرده اند.

این کارشناس مسایل دینی، با بیان اینکه مدیریت خانه و تربیت فرزندان با مادر است که می تواند تاثیر زیادی بر رفتار فرزندان داشته باشد، گفت: در شرایط جامعه امروز و وجود آسیب های مجازی و اجتماعی، تربیت صحیح فرزندان نیازمند  گذاشتن  وقت  زیاد است که  البته  این مسئولیت برای زنان سرپرست خانوار سنگین تر است.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: در شرایطی که نفاق و دروغ  زیاد باشد، همه ما در معرض آزمایش بزرگی قرار داریم و تنها فردی موفق خواهد شد که بتواند حق و عدل را از این توطئه ها جدا  کند و با هیچ چیز آن را معاوضه نکند.

 

ارسال نظرات