خبرهای داغ:
جشن روز مهندس توسط سازمان بسیج مهندسین استان فارس برگزار شد:

فارس کانون برتر سازمان بسیج مهندسین کشور

جشن روز مهندس توسط سازمان بسیج مهندسین استان فارس با حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۰۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
فارس کانون برتر سازمان بسیج مهندسین کشور 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی خبرگزاری بسیج، از شیراز؛ به یاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و به سبب کارهای بزرگ فنی و مهندسی وی، روز مهندس نام گذاری شده و هر سال در این روز برنامه ها و همایش های مختلفی به منظور پاسداشت از مهندسان حیطه های مختلف برگزار می شود.

دکتر محمد مهران راد در گفتگو با خبرنگار سرویس خبری بسیج علمی در شیراز درمورد جشن روز مهندس گفت: همایش باشکوهی در تاریخ دوشنبه ششم اسفندماه در تالار آزادی واقع در پارک آزادی شهر شیراز با حضور تنی چند از مسئولین و مقامات شهری و استانی برگزار شد.

وی درمورد برنامه های این همایش خاطر نشان کرد: برنامه با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه حاضران در جلسه از سخنان گوهربار میهمانان برجسته دانشگاهی و کارآفرینی در در حوزه های صنعتی ،عمرانی و کشاورزی بهره مند گشتند.

مسئول برگزاری جشن بزرگ روز مهندس در ادامه سخنانش اضافه کرد: در این مراسم از خانواده شهید عسگری، از شهدای مدافع حرم در سال 96 که از همکاران سابق ما در سازمان بسیج مهندسین استان فارس بود، تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به مقام برتر کانون سازمان بسیج مهندسین استان فارس تصریح کرد: کانون سازمان بسیج مهندسین استان فارس طبق رای و نظر فرمانده کل بسیج مستضعفین، سازمان بسیج مهندسین کشور و وزارت صنعت،معدن و تجارت به عنوان کانون برتر در کشور انتخاب شده که افتخاری دیگر برای استان و برگی زرین در کارنامه سپاه استان خواهد بود.

دکتر محمد مهران راد در پایان گفت: در انتهای مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهری واستانی از افراد برتر حوزه های فرهنگی و آموزشی، گروه های جهادی سازمان و کانونهای برتر در استان تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات