خبرهای داغ:
حجت الاسلام حرویزاوی گفت: آسیب جمهوری اسلامی در آستانه ورود به گام دوم، آسیب به علوم انسانی است. امروز علوم سیاسی نجات بخش بشر نیست. ما در حوزه علمیه خلاء داریم و بحرانی که در سیستم دیپلماسی داریم تمدن سازی اسلامی است
کد خبر: ۹۱۱۵۸۳۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،حجت الاسلام روح اله حرویزاوی معاون پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم شانزدهمین نشست سراسری مدیران حراست سازمان تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته بیان کرد:پدیده اسیبهای اجتماعی از مهمترین دغدغه های کشور است که فردا در دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود و به گفته ایشان از مهمترین جلسات انقلاب اسلامی است و طرح راهبردی سازمان تبلیغات از سوی مقام معظم رهبری در کل کشور به کل کشور ابلاغ می شود.

وی گفت:ولایت مداری بدین معناست که در مسیر تحول گام برداریم و در این مسیر باید بسیار دقیق و هوشمند و با مطالعات جدی ورود یابیم.

معاون پژوهش و اموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد:یکی از هوشمندترین بخش های کشور در زمینه رصد را تبلیغات اسلامی انجام می دهد و به گفته مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات یک وظیفه و رسالت مهم دارد که کاری کند که مردم در این مقطع حساس بایستند و راهکار آن تبیین اسلام ناب محمدی و اسلام انقلابی اسلام عاشورایی و اسلامی است که امام خمینی آورد، است.

حجت الاسلام حرویزاوی با اشاره به کم کاری دستگاهها عنوان کرد:بی حالی و رخوت بلایی است که بر سر دستگاهها به ویژه دستگاههای فرهنگی کشور افتاده است و این اتفاق خوبی نیست.

وی افزود:نفوذ یعنی غرب می خواهد تا مهندسین و نخبگان کشور به شیوه علوم انسانی آنها پرورش یابند. حراست از یک سازمان، در واقع حراست از مواضع و اندیشه ها و افکار است.

معاون پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد:آسیب جمهوری اسلامی در آستانه ورود به گام دوم، آسیب به علوم انسانی است. امروز علوم سیاسی نجات بخش بشر نیست. ما در حوزه علمیه خلا داریم و بحرانی که در سیستم دیپلماسی داریم تمدن سازی اسلامی است.

حرویزاوی اضافه کرد:ماموریت ما در تبلیغات اسلامی تقویت اراده جمعی جامعه برای یک مبارزه تمدنی است. در حوزه سیاستها، مردمی سازی تبلیغ، امری مهم در بین حراست هاست.

وی گفت:کلمه مردم سالاری فقط در انتخابات اتفاق میفتد و این تلخ ترین اتفاق انقلاب است و جریان اصلاح طلب مدعی مردم سالاری است.

معاون پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد:خدمت رسانی به مردم، عشق ورزی به مردم، رفتار همراه با محبت به مردم از مهمترین ویژگی های یک حکومت است که نتیجه آن، عفو با مردم و برخورد با قانون شکنان و فرصت طلبان است.

حجت الاسلام حرویزاوی اظهار کرد:جریان انتصابات جوان توسط رهبری در کشور شکل گرفته و چندین امام جمعه جوان که خط قرمز رهبری هستند به این سمت منتصب شده اند.

وی افزود:امروز مسایل فرهنگی و معیشتی در کشور داریم و وظیفه شما حراست از اندیشه هاست. ما مردم سالاری سیاسی داریم در حالیکه در همه حوزه های اجتماعی باید مردم سالاری داشته باشیم. همچنین به مردم سالاری فرهنگی و اقتصادی نیازداریم و اساسا مفهوم اقتصاد مقاومتی، مردم سالاری اقتصادی است و در حوزه حراست به مردم سالاری امنیتی نیاز داریم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها