سید ساجد یعقوبی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همانند چند سال پیش طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان اردبیل در ایام نوروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۵۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی اظهار داشت: در راستای میزبانی از مسافران نوروزی در امامزادگان استان و براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان اردبیل در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح از ۲۸ اسفندماه امسال آغاز شده و تا روز ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد و تلاش ما این است این طرح را به نحو مطلوب و مناسب در بقاع متبرکه وامازادگان شاخص استان برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بیان داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل: اجرای مراسم لحظه تحویل سال نو، اجرای خیمه معرفت با حضور مبلغان اعزامی از قم در بقاع شاخص استان و برخی برنامه‌های دیگر برای افراد حاضر در امامزدگان شاخص استان برگزار می‌شود.

قیامی افزود: این طرح که در راستای خدمات‌رسانی به زائران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است در سال‌های گذشته توانسته با اقدامات مناسب رضایت حاضران در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان را جلب کند.
ارسال نظرات