معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور گفت: انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما باید تلاش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور آن تهیه شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۶۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور در اولین همایش موعودگرائی، مهدویت و انقلاب اسلامی که د سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت:  انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما باید تلاش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور آن تهیه شود.
 
وی مردم ایران اسلامی را مردمانی همراه و هم یار انقلاب دانست و ادامه داد: مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که برعهده دارند منصرف کند خطری بزرگ را به همراه دارد، باید دولت جمهوری اسلامی تمام تلاش و توان خود را در اداره بهتر مردم داشته باشد ولی این به این معنا نیست که آنها را از هدف بزرگ انقلاب که تشکیل حکومت جهانی اسلام است منصرف کند.
 
حجت الاسلام کفیل با تاکید بر این مطلب که ما جهت بستر سازی ظهور امام زمان انقلاب کرده ایم، ادامه داد: انقلاب اسلامی با تائید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشا الله با گسترش آن قدرتهای شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان برپا و زمینه برای حکومت جهانی مهدی(عج) مهیا می شود.
 
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور بیان کرد: شعار انقلاب اسلامی عدالت خواهی و مبارزه با ستمگران است که امام خمینی(ره) این مهم را محقق کردند و امروز امام خامنه ای در این راستا گام برداشته اند که در این زمینه موفق بودیم.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: حکومت امام عصر بر مبنای ساده زیستن است و در زمان ظهور امام زمان(عج) یکدلی، یکرنگی و انس در جامعه رو به رشد خواهد بود.
 
 
ارسال نظرات