مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود گفت: با هدف آشنایی با رویکرد‌ها و شاخص‌های مرتبط با تعالی حمل ونقل جلسه هم اندیشی و اتخاذ راهکار‌های اجرایی دراین اداره کل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۸۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود افزود: همه ساله عملکرد، رویکرد‌ها و شواهد ارزیابی و اصلاح شاخص‌های مرتبط در ادارات تابعه مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در همین راستا به منظور آشنایی پرسنل با نحوه ارزیابی عملکرد و ارائه رویکرد‌ها در رسیدن به اهداف سازمانی، جلسه هم اندیشی در این اداره کل برگزار گردید و استراتژی و اهداف سازمانی تبیین و تشریح گردید.
زادخور همچنین بیان کرد:در این جلسه نقاط قوت، ضعف و بهبود با توجه به گزارشات بازخورد در سال ۹۶ و ارائه راهکار به روسای کمیته‌های اجرایی مبنی بر انجام کار‌ها و فعالیت‌ها بر اساس مدل و تمرکز بر روی نقاط قابل بهبود، ضعف و همچنین تعریف و پایش فرایند به منظور رسیدن به اهداف سازمانی مورد بررسی قرار گرفت.
زاد خور همچنین در این جلسه ضمن ارائه اهداف وبرنامه‌های مورد نظر حمل ونقل ریلی در سال ۹۸ یاد آور شد: امیدواریم با نگاه به چشم انداز و تلاش بیشتر و برنامه ریزی دقیق‌تر در سال آینده به اهداف و برنامه‌های مورد نظر در حمل ونقل ریلی دست یابیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها