جشن میلاد کوثر در بمپور برگزار شد

مراسم جشن میلاد کوثر در مسجد امام علی(ع) در شهرک امام علی(ع) به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) بمپور و با همکاری تیپ 388 ارتش شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۳۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، همزمان با ایام فرخنده میلاد با سعادت بزرگ بانوی عالم خلقت؛ حضرت فاطمه زهرا(س)، هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن، مراسم جشنی در مسجد امام علی(ع) در شهرک امام علی(ع) به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) بمپور و با همکاری تیپ ۳۸۸ ارتش شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

خواهر بسیجی اعلایی، استاد حوزه علمیه خواهران در این مراسم ضمن عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، به بیان فلسفه و حکمت نزول سوره کوثر پرداخت و اظهار داشت: کوثر یعنی خیر کثیر و بی‌شمار و خیر کثیر از این لحاظ است که حضرت زهرا سلام الله علیها، الگوی یک انسان کاملند که در علم، عبادت، اخلاق، ساده زیستی، صبر، تربیت فرزندان شایسته و ولایتمداری نمونه بودند.

وی افزود: در جواب آن‌هایی که پیامبر را ابتر خطاب کردند، معجزه پیامبر محقق شد و از نسل پیامبر فرزندان شایسته‌ای تربیت شدند و خیر بزرگی نصیب اسلام و مسلمین گردید. وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندان شایسته فراوانی تربیت کردند که از نسل آن‌ها معجزه محقق شد.

در پایان این مراسم به تعداد ۳۰ نفر از بانوان و دخترانی که نامشان فاطمه یا زهرا بود جوایزی اهداء شد.

همچنین اجرای همخوانی با عنوان حضرت زهرا(س) توسط دانش آموزان ابتدایی کوثر، اجرای سرود مادر، قرائت شعر در وصف مادر توسط خواهر بسیجی پوراسمی، پخش کلیپ، اجرای نمایش نمادین از گروه رزمی کار سنین ۵ تا ۱۰ سال. نمایشگاه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این جشن بود.
ارسال نظرات