در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از فعالان قرآنی این استان قدردانی شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۴۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
نماینده‌ی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این آئین با بیان اهمیت و جایگاه کتاب انسان ساز الهی گفت: قرآن کریم به منظور هدایت بشر نازل شد تا تجلیل از فعالان قرآنی استانانسان‌ها بتوانند با استفاده از نورانیت آن به سمت رستگاری هدایت شوند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه فعل خیر در جامعه باید پاس داشته شود افزود: فعالان قرآنی با انجام کاری بزرگ و ستوده به تقویت فرهنگی جامعه کمک می‌کنند.
نماینده ی، ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر قرار است در جامعه راه انبیاء پیموده شود نشر فرهنگ قرآنی مطمئن‌ترین ظرفیت موجود است.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ترویج مباحث قرآنی و تقویت این فرهنگ غنی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: تمسک به کلام وحی و آموزه‌های قرآن کریم و تکریم از خادمان آن باید پیوستگی خود را حفظ کند.
حجه السلام برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم با بیان اینکه خانه‌ها و موسسات قرآنی ظرفیت ارزشمندی برای تحقق اهداف قرآنی است افزود: این اداره‌ی کل حمایت خود را برای تقویت بیشتر خانه‌ها و موسسات قرانی به عنوان یک اولویت دنبال می‌کند.
در پایان با اهداء لوح سپاس از ۸۰ فعال قرآنی استان تجلیل و به ۴۱ مسجد استان تجهیزات صوتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به نمایندگان هیات‌های امناء تحویل شد.
ارسال نظرات