خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری نخستین نشست گام دوم انقلاب با حضور مسؤولان فرهنگی و هنری قم در هشتم اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۶۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، قاسم بابایی با اشاره به برگزاری نخستین نشست «گام دوم انقلاب» اظهار کرد: با توجه به لزوم تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب با موضوع گام دوم انقلاب که به حق بصیرت‌بخش، راهبردی و امید آفرین است، این نشست با همت و حضور مسئولان فرهنگی و هنری استان قم تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نشان دادند که ما از گذشته پشیمان نیستیم، توجه داریم از کجا آمده‌ایم، به کجا رسیده‌ایم، چه دستاورد‌هایی داشته‌ایم و مشق‌های نانوشتۀ ما چیست و خطوط اصولی کلی انقلاب که باید در مسیر آینده انقلاب نیز دنبال شود، کدام است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم توجه و تأکید ایشان به جوانان را یکی از کلیدی‌ترین موضوعات این بیانیه ذکر کرد و افزود: لازم است باعث میدان دادن هرچه بیشتر به نسل سوم و چهارم انقلاب شد که آینده از آن آنهاست.

بابایی گفت: وظیفه ما این است که به نقش و جایگاه هنرمندان جوان مؤمن انقلابی بپردازیم و با جبهه‌سازی هنرمندان انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی کنیم به همین منظور برنامه‌هایی را در راستای لبیک‌گویی بسبجیان مدنظر داریم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری نخستین نشست «گام دوم انقلاب» هشتم اسفند ماه خبر داد و افزود: این نشست در اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و با همت و حضور مسؤولان فرهنگی و هنری استان از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، رئیس حوزه هنری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم، مدیرعامل خانۀ مطبوعات قم و... برگزار می‌شود.
ارسال نظرات