خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: تیم‌های مشترک بازرسی با حضور قاضی از سازمان تعزیرات در ایام نوروز از واحد‌های صنفی و توزیعی استان بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۷۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مجید آوری فرد عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به وضعیت نانوایی‌های استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: انبار‌های این نانوایی‌ها پیش از پایان سال پر می‌شوند تا مشکلی به لحاظ تامین آرد نانوایی‌های قم در ایام نوروز نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در ایام نوروز یک روز در میان کشتار در کشتارگاه‌های استان قم صورت می‌گیرد تا گوشت گرم در استان در این ایام عرضه شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: تیم‌های مشترک بازرسی با حضور قاضی از سازمان تعزیرات در ایام نوروز از واحد‌های صنفی و توزیعی استان بازدید می‌کنند تا با تخلفات احتمالی در این واحد‌ها برخورد کنند.

آوری فرد با اشاره به وضعیت محور‌های استان قم اظهار کرد: در مسیر برگشت محور قم -گرمسار نیاز به ایجاد جایگاه سوخت رسانی داریم، اکنون در این مسیر در محدوده استان قم، تنها یک جایگاه سوخت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ساعت کار واحد‌های صنفی در شهر قم به خصوص پیرامون حرم حضرت معصومه (س) در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز افزایش پیدا می‌کند.
ارسال نظرات