کد خبر: ۹۱۱۶۱۳۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از معاونین سازمان بسیج مستضعفین؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول معاونت فرهنگی هنری بسیج و بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد.

سردار عبدالرضا آزادی که پیش ازاین مسئولیت بازرسی سازمان را بر عهده داشتند، به عنوان معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد. پیش از این سید محمد یاشار نادری عهده دار این مسئولیت بود که امروز به عنوان مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح معرفی گردید و از محمد حبیبی هم که پیش از این سرپرستی بنیاد فرهنگی روایت فتح را به عهده داشت، تقدیر شد.

سردار غیب پرور در این مراسم ضمن اهمیت مسائل فرهنگی گفت: به کوری چشم دشمنان وارد دهه پنجم انقلاب شدیم و محقق شدن دهه پنجم انقلاب به واسطه نعمت ولایت است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت هنر افزود: یکی از ابزارهای مهم برای حفظ انقلاب "هنر" است و ما باید شکرگذار نعمت انقلاب باشیم که علاوه بر شکر لسانی، باید با کار انقلابی و جهادی به صورت عملی نعمت بزرگ انقلاب را شاکر باشیم.

سردار غیب پرور در پایان افزود: در صورتی می توان یک کار را انقلابی و جهادی نامید که آن کار اثر بخش باشد وگرنه آن عمل فقط باعث اتلاف سرمایه انسانی و مالی شده است.

مراسم تکریم و معارفه مسئول معاونت فرهنگی هنری بسیج برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول معاونت فرهنگی هنری بسیج برگزار شد

ارسال نظرات