همزمان با سراسر کشور.

برگزاری آزمون کتبی قرآن کریم با شرکت ۱۳۲۶ نفر در کردستان

آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنجشنبه در ۹ حوزه و با شرکت یک هزار و ۳۲۶ نفر در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۴۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: این آزمون در سه گروه حفظ، مفاهیم و الکترونیکی و در ۱۸ رشته و ۲۴ عنوان برگزار می‌شود.

کامل گلباغی با اعلام اینکه در مجموع هفت هزار و ۱۵۵ نفر کردستانی در این آزمون ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد پنج هزار و ۲۶۹ نفر در بخش شفاهی و یک هزار و ۳۲۶ نفر هم در بخش کتبی ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: حفظ قرآن کریم در این آزمون شامل هشت رشته و مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت هم شامل هفت رشته است.

گلباغی افزود: آزمون کتبی قرآن کریم امروز همزمان با سراسر کشور در ۹ حوزه امتحانی در سطح استان کردستان برگزار شد که نتیجه آن ساعت ۱۷ عصر امروز اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگانی که حداقل ۷۰ امتیاز را در آزمون کتبی کسب کنند به مرحله آزمون شفاهی راه پیدا خواهند کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه آزمون شفاهی از ۱۱ تا ۱۶ اسفند توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود، گفت: ۱۶ تا ۲۳ اسفند هم مرحله دیگر این آزمون توسط اداره کل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

گلباغی اظهار داشت: از تعداد کل شرکت کنندگان در این آزمون ۵۷ درصد را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل دادند.

وی یادآور شد: علاوه بر آمار کل ثبت نام کنندگان استان در این آزمون، ۶۵۰ نفر هم از زندانیان در این رقابت شرکت کردند که آزمون آن‌ها توسط خود اداره کل زندان‌های استان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار