مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: درمجموع ۱۶۲ اثر در بخش‌های گرافیک متحرک، انیمیشن، نقاشی‌خط و طراحی پوستر به این جشنواره ارسال شد که ۹۴ اثر متعلق به شرکت‌کنندگان مرد و ۶۸ اثر نیز متعلق به بانوان بوده است.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۶۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر مصطفی مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اختتامیه جشنواره مهدوی صراط گفت: این جشنواره امسال به میزبانی استان مرکزی باهدف ایجاد زمینه تحرک، پویایی و نشاط در میان جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و هنرمندان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش و تقویت مبانی فکری، عقیدتی و گسترش و رشد فرهنگ مهدویت و شناخت عمیق‌تر نسبت به امام زمان (عج) و زمینه‌سازی برای خلق آثار با موضوع "منجی آخرالزمان" تدوین و برنامه‌ریزی و درنهایت اختتامیه آن امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره امسال در چهار بخش مختلف شامل "گرافیک متحرک" ، "انیمیشن" ،"نقاشی‌خط " و "طراحی پوستر" با موضوع مهدویت و مباحث مرتبط با آن برگزار شد. که شرکت‌کنندگانی از ۱۶ استان آثار خود را در زمینه‌های ذکرشده به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: درمجموع ۱۶۲ اثر در بخش‌های گرافیک متحرک، انیمیشن، نقاشی‌خط و طراحی پوستر به این جشنواره ارسال شد که ۹۴ اثر متعلق به شرکت‌کنندگان مرد و ۶۸ اثر نیز متعلق به بانوان بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این اختتامیه پس از انجام داوری و ارزیابی آثار ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره، در نهایت ۱۴ اثر برگزیده‌شده و در این مراسم معرفی و از صاحبان این آثار تقدیر شد.

ارسال نظرات