فرمانده حوزه رو ح الله ناحیه مرکزی یزد ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور اعضای عملیات این رده خاطر نشان کرد: وظیفه تمام بسیجیان حفظ ارزش‌ها، الگو‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام وشهیدان است.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۷۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله ناحیه مرکزی یزد در جمع بسیجیان نمونه اظهار داشت: سازمان دهی و بررسی توان تجهیزاتی و توجیه بسیجیان با ساختار و رویکرد‌های جدید سازمان بسیج صورت می‌گیرد چرا که هدف تربیت نیرو‌های با درایت و با بصیرت است.
وی در ادامه افزود: آگاهی دادن به بسیجیان و ارتقای بصیرت و نیز اعتقادات از جمله دیگر برنامه‌های فراخوانی است و معتقدیم که فراخوانی‌ها بسیجیان را در برابر توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان بیمه می‌کند.
ستوان یکم پاسدار محمد روشن فرمانده حوزه روح الله ناحیه مرکزی یزد نیز در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور اعضای عملیات این رده خاطر نشان کرد: وظیفه تمام بسیجیان حفظ ارزش‌ها، الگو‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام وشهیدان است.
پایان بخش فراخوانی تشویق و ایجاد شور و نشاط بیشتر بین بسیجیان با اجرای برنامه شنا در مجموعه موج‌های آبی رضوانشهرشهرستان اشکذر یزد به همراه بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات