اسامی برگزیدگان جشنواره "صراط" اعلام شد

در آیین اختتامیه جشنواره ملی مهدوی صراط اسامی برگزیدگان این جشنواره اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۸۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره مورد بازبینی هیات داوران قرار گرفت و در نهایت 16 اثر توانستند رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند که علاوه بر آثار برگزیده این جشنواره 35 اثر نیز به نمایشگاه این جشنواره راه پیدا کردند.

که در بخش انیمیشن این جشنواره "الهه موسوی" از تهران و "مرتضی مطهری" از قم مورد تقدیر قرار گرفتند و هیچ یک از آثار حائز رتبه اول تا سوم نشدند.

در بخش مونشن گرافیک هم "ابولفضل محمدی" از استان مرکزی اول شد و "محمد هادی پاک نژاد" از تهران، "محمد حسین اسلامی" و "ابوالفضل حاصلی" هر 2 هنرمند از استان مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش نقاشی خط نیز هیچ یک از آثار حائز رتبه برتر نشد و "هادی هنر دوست" از استان همدان و "سپیده مرجان" از تهران به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش طراحی پوستر هم "مرتضی رحمتی" از تهران، "محمد ربیعی" از مرکزی و سید "کمال بخشایش" از چهار محال و بختیاری عنوان های اول تا سوم را کسب کردند و "علیرضا عزیزی بهروز" از قم، "حامد سعیدی" و "امیر حسین عبادیان دهکردی" هر 2 هنرمند از استان مرکزی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در بخش" طراحی پوستر و نقاشیخط"؛ محمد ایمانی راد،علی شعبانی،احسان مراد و در بخش "انیمیشن و موشن گرافیک" ؛ مهدی لعلی، میلاد میثمی، بهمن همتی داوری این جشنواره ملی مهدوی را برعهده داشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار