خبرهای داغ:
آتش‌سوزی در انبار پوشال ‌قم
مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم از وقوع آتش‌سوزی وسیع در انبار پوشال جنب کمربندی حدفاصل پل قلعه کامکار و بوستان جوان خبر داد و گفت: بیش از نیمی از این انبار طعمه حریق شده است.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حمید کریمی از وقوع آتش‌سوزی وسیع در انبار پوشال جنب کمربندی حدفاصل پل قلعه کامکار و بوستان جوان خبر داد و اظهار داشت: خبر این آتش‌سوزی ساعت ۱۱ صبح به آتش‌نشانی قم اعلام شد که بلافاصله خودرو‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم افزود: بیش از ده خودرو سنگین عملیاتی آتش‌نشانی، ۶ دستگاه تانکر آبرسان از شهرداری و لودر به انضمام ۵۰ آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در کارخانه انبار تولید پوشال اتفاق افتاده است، ابراز کرد: بیش از نیمی از این انبار طعمه حریق شده است، البته خوشبختانه مأموران آتش‌نشان به‌موقع وارد عمل شده و حریق را اطفاء کردند.


کریمی گفت: در حین اطفای حریق، قسمتی از سقف انبار ریزش کرد که خوشبختانه با رعایت نکات ایمنی مصدوم نداریم، همچنین یک انبار دیگر در مجاورت این انبار بود که تولیدات جدید خود را در این انبار نگه‌داری می‌کردند که خوشبختانه این قسمت نیز سالم است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم با بیان اینکه در این حادثه کسی آسیب‌ندیده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای کارگرانی که در این انبار مشغول به کار بودند اتفاق خاصی نیفتاده و مأموران آتش‌نشان به‌موقع وارد عمل شده و مشغول اطفای کامل انبار هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها