مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران خلیل‌آباد خبر داد:

اعزام ۲۰ دانش‌آموز دختر خلیل‌آبادی به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران خلیل‌آباد گفت: ۲۰ نفر از دانش‌آموز دختر مقطع دبیرستان مدارس شهرستان خلیل‌آباد در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیات جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۱۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
معصومه دلبر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر خلیل‌آبادی خبر داد و اظهار داشت: ۲۰ نفر از دانش‌آموز دختر مقطع دبیرستان مدارس شهرستان خلیل‌آباد در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیات جنوب کشور اعزام شدند.

وی ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان را از جمله اهداف این اعزام دانست و خاطرنشان کرد: یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس، آموزش عملی درس آمادگی دفاعی و آشنایی آن‌ها با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی حضرت معصومه (س) سپاه ناحیه خلیل‌آباد با بیان اینکه دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی دهلاویه، شلمچه، هویزه و اروندرود بازدید می‌کنند، تصریح کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مطمئناً این اردو یک اردوی فرهنگی تربیتی خواهد بود، اذعان کرد: امروز دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها