خبرهای داغ:
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم به تهران گفت: این حادثه که صبح امروز رخ داد 3 کشته و 11 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۵۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مهدی فراهانی روز جمعه  با اشاره به برخی اخبار منتشر شده پیرامون تعداد کشته‌ها و مصدومان این حادثه افزود: اخبار منتشر پیرامون ۸ کشته و ۳۶ کشته در این حادثه تکذیب می‌شود.

وی افزود: امروز در حوالی ساعت ۹ صبح در کیلومتر ۴۸ اتوبان قم – تهران یک دستگاه اتوبوس دچار واژگونی شده که بلافاصله پس از اطلاع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و به دلیل وخامت حال برخی مصدومان این حادثه بالگرد اورژانس نیز به پرواز در آمد.

فراهانی ادامه داد: بر اساس اعلام پلیس راه، کل سرنشینان این اتوبوس ۱۵ تن بیشتر نبوده است که با اعلام پرسنل اورژانس واقع در محل، این حادثه ۳ کشته و ۱۱ مصدوم داشته که ممکن است به دلیل وخامت حال برخی از سرنشینان به تعداد کشته‌های این حادثه افزوده شود.

وی با بیان اینکه تمام مصدومان این حادثه به مراکز درمانی و بیمارستانی قم منتقل شده اند گفت: بالگرد اورژانس در این عملیات نقش چشمگیری داشت و در این حادثه ۲ بار اقدام به انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان شهید بهشتی قم کرد.
ارسال نظرات