خبرهای داغ:
استاندار قم به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در بیمارستان شهید بهشتی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس عیادت کردند.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۰۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهرام سرمست در حاشیه این عیادت اظهار داشت: متأسفانه این حادثه واژگونی اتوبوس امروز صبح جمعه در محور اتوبان قم ـ تهران رخ داد که از کرمان به سمت تهران در حرکت بود.

وی افزود: خواب‌آلودگی راننده علت ابن حادثه بوده و ۱۴ نفر نیز سرنشین داشته که سه نفر از آن‌ها در دم فوت و مابقی به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل می‌شوند.

استاندار قم تصریح کرد: اقدامات درمانی برای این عزیزان در حال انجام است که از خدمات صورت گرفته توسط اورژانس قم و کادر درمانی بیمارستان قدردانی می‌کنم.

ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این عبادت با بیان اینکه تمامی اقدامات درمانی انجام‌شده و از همان دقایق اولیه اورژانس در محل حاضر و از طریق بالگرد، اتوبوس آمبولانس و خودرو‌های اورژانس اقدام به انتقال مصدومان می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان‌های شهید بهشتی و فرقانی قم جراحان و متخصصان و فوق تخصص‌های ارتوپتی، داخلی، عمومی، مغز و اعصاب... اقدام به انجام معاینات لازم کرده و دستورات مربوطه برای درمان آن‌ها صادر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه از بین مصدومان حال دو نفر وخیم گزارش‌شده که با توجه به وضعیت آن‌ها امکان عمل جراحی نیز وجود ندارد که در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و به‌محض بهبودی شرایط آن‌ها عمل جراحی صورت می‌گیرد.

ایرانی خواه افزود: همه مصدومان اهل استان کرمان هستند و ۵ نفر از آن‌ها نیز مرخص شدند.
ارسال نظرات