برگزاری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان گفت: مدیریت جهادی را در جنگ دیدیم و یاد گرفتیم مدیریت جهادی یعنی در برابر هیچ مانعی متوقف نشویم این تحریم و مشکلات از رمل و باتلاق بدتر نیست و امروز نیز در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیاز به مدیریت جهادی داریم.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۲۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان در همایش رزمندگان و ایثارگران شهرستان الیگودرز در اردوگاه میثاق آبادان گفت: آن روزی که قرار بود جنگ شروع شود جهان دوقطبی بود چون هر اتفاقی که در دنیا بود به خواسته آمریکا و شوروی بود، دوران جنگ‌ها در آن زمان نیز کم بود زیرا می‌خواستند که اراده سیاسی خود را تحمیل کنند. این باعث شد صدام نیز به ایران حمله کند و برای خود زمان هم تعیین کرد، هدفش هم براندازی انقلاب نو پای ما بود و اگر نشد خوزستان را جدا کند.

وی با اشاره به اینکه ما در آن زمان شعار نه شرقی نه غربی داده بودیم، لذا باعث شد که هم شرق جهان با ما بجنگد و هم غرب جهان افزود: اکنون یک‌دو قطبی واقع وجود دارد که آن دوقطبی خیر و شر هست اسلام با استکبار است، تمام دنیا این را متوجه شدند، اینکه شهدای ما عشق شهادت بودند و اکنون نیز راهشان ادامه دارد باعث ترس دشمنان شده است.

سردار کشکولی اظهار داشت: مدیریت جهادی را در جنگ دیدیم و یاد گرفتیم مدیریت جهادی یعنی در برابر هیچ مانعی متوقف نشویم این تحریم و مشکلات از رمل و باتلاق بدتر نیست و امروز نیز در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیاز به مدیریت جهادی داریم.

وی در پایان از هیئت رزمندگان اسلام شهرستان الیگودرز به دلیل برگزاری این اردو قدردانی و تشکر کرد

ارسال نظرات