نارضایتی مردم از تبعیض در جامعه

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم از ویژه‌خواری، تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برند.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۳۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های امروز نماز این نارضایتی مردم از بی عدالتی در جامعهشهر گفت: باید مسئولان اجرایی کشور مطالب نورانی رهبر معظم انقلاب را سرلوحه عملی کار خود قرار دهند و اگر جلوی بی‌عدالتی‌ها گرفته شود رضایت مردم را در پی دارد.
حجت الاسلام موسوی اعظم افزود:بیانیه رهبر معظم انقلاب، منشور انقلاب است که باید تمام مجریان کشور آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خطیب موقت نماز جمعه یاسوج به جنگ کشور‌های عربی و رژیم صهیونیست علیه سوریه اشاره کرد و ادامه داد: در طی ۸ سال عربستان، امارات و تعدادی از کشور‌های عربی همگام با رژیم صهیونیستی تمام توان خود را برای نابودی سوریه به کار بردند، اما با استقامت، پایداری و دفاع مردم سوریه و کمک ایران شکست خوردند.
حجت الاسلام موسوی اعظم ‏به سفر بشار اسد به ایران اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان قهرمان بودن را به بشار اسد اعطا کردند.
امام جمعه موقت یاسوج به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: روز نیکوکاری را در نظر داشته باشید که می‌توانید با کمک اندکی کودک یتیمی را خوشحال کنید و رضایت خداوند متعال را جلب کنید.
حجت الاسلام موسوی اعظم به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تربیت و سازندگی و بارور شدن باور‌های دینی اشاره کرد و گفت: در این بیانات به جامعه مداحان هم نکاتی را فرمودند که بعضی از مداحان باید توجه به عظمت و جایگاه ائمه اطهار (ع) داشته باشند و مطالبی را که در جایگاه این بزرگواران نیست، بیان نکنند.
ارسال نظرات