نخستین یادواره ۲۶ شهید سادات امامزاده نورالدین (ع) در گلزار مطهر شهدای شهر دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۴۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
نماینده، ولی فقیه در استان در این یادواره با اشاره به برگزاری یادواره ۲۶ شهید سادات امامزاده نورالدین کهگیلویهآرمان‌های والای شهدا گفت: شهدای والا مقام انقلاب اسلامی از شیرین‌ترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند تا ما امروزه و اینگونه با اقتدار و کشوری امن داشته باشیم و این امنیت را مرهون خون شهدا هستیم.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با اشاره به برگزار شدن قومیتی یادواره‌های شهدا افزود:موجب افتخار است که اقوام مختلف به شهدایشان افتخار کنند و این یادواره‌ها را برگزار می‌کنند و باید افتخار کنند که نخستین شهید روحانی استان و جنوب کشور را دارند.
وی با قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره گفت: کار خوبی در این شهرستان اجرا شد و باید تلاش کرد تا رهروان خوبی برای راه شهدا باشیم که مهمترین اهداف و خروجی این یادواره‌ها معرفی شهدا به نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و نام آنان است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:شهدا عاشقانه و عاقلانه مسیر عشق را پیمودند تا عزت و شرافت انسانی را زنده نگه دارند.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه تدوام پیروزی ملت ایران در گرو قرار گرفتن بر مدار آرمان‌های شهدا و انقلاب است افزود: شهدا ما را به تدبیر دعوت می‌کنند، اما وضعیت کنونی نتیجه زیاده خواهی‌ها، باندبازی‌ها و نکبت‌های بی‌تدبیری است و برای تداوم انقلاب در این شرایط راهی جز بازگشت به آرمان‌های انقلاب نیست.
مشاوره فرمانده کل و رئیس هیئت اندیشه ورز سپاه پاسداران هم در این آیین با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت:خون شهدا، ایران اسلامی را در دوران دفاع مقدس و جنگ با داعش که دست پرورده آمریکا و استکبار جهانی است به پیروزی رساند و ما مردم این مرز و بوم باید به شهدایمان ببالیم و با برگزاری چنین یادواره‌هایی از آن‌ها تجلیل کنیم.
سردار علیرضا افشار با اشاره به نقشه‌های دشمن برای مقابله با آرمان‌های شهدا گفت: دشمن امروزه تلاش دارد تا با جنگ نرم خود به کشور ما ضربه بزند چرا که در گذشته و با جنگ سخت نتوانست پیروز شود و جوانان و مردم ولایتمدار ما امروزه باپیروی از، ولی فقیه در این جنگ نیز پیروز می‌شوند.
وی گفت:آمریکا و استکبار جهانی سالانه صد‌ها میلیارد دلار برای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی در منطقه هزینه میکند و به اذعان خود آمریکایی‌ها تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته و امروزه مردم ما باید محکم‌تر از قبل مقابل دشمنان بایستند که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسات مختلف به این مهم تاکید دارند.
مشاوره فرمانده سپاه پاسداران کشور به خدمات انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه شد و مردم قدر این نعمت‌ها را بدانند چرا که نقشه‌های دشمن در عرصه اجتماعی دامن زدن به آسیب‌ها و معضلات است که نیازمند هوشیاری مردم است.
ارسال نظرات