برگزاری جلسه پشتیانی یادواره شهدای بهمئی

جلسه پشتیبانی کمیته‌های تخصصی یادواره شهدای ایل بهمئی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۴۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
معاون اجرایی سپاه فتح استان با اشاره به ضرورت برگزاری جلسه پشتیانی یادواره شهدای بهمئیترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت:ایل بهمئی با حضور میدانی در عرصه‌های مختلف، در ادوار گذشته تا امروز، شجاعت و صداقت خود را ثابت کرد.
سرهنگ برومند زاده افزود: تقدیم بیش از ۶۵۰ شهید به نظام و میهن اسلامی خود نشان از صلابت و انقلابی بودن مردم ایل بهمئی دارد.
فرمانده سپاه ناحیه بهمئی نیز گفت: برای برگزاری این یادواره حدود دو سال تیم‌های ویژه فعالیت کردند و هم اکنون برای برگزاری این یادواره آمادگی کامل وجود دارد.
سرگرد پسنده افزود: یادواره شهدای مناطق بهمئی نشین روز ۱۶ اسفند با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خانوده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه فرهنگی و دستاورد‌های میراث فرهنگی، استقرار تیم‌های پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی در طول مسیر از امیر حاضر بهبهان تا ورودی شهر لیکک، نصب بنر، برپایی موکب‌ها و ایستگاه صلواتی با هماهنگی سپاه ناحیه بهمئی در طول مسیر، استقرار تیم امنیتی در مکان‌های مشخص شده، پیش بینی پارکینگ برای میهمانان این یادواره، اسکان میهمانان و برپایی نمایشگاه رزمی از مهمترین مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات