ساماندهی منطقه تفریحی شرابگرو شهرستان چرام

۸ میلیارد ریال برای ساماندهی منطقه تفریحی شرابگرو شهرستان چرام هزینه شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۴۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساماندهی منطقه تفریحی شرابگرو با اعتبار ۸ میلیارد ریالچرام در نشست ستاد خدمات سفر بخش سرفاریاب گفت: طرح ساماندهی منطقه تفریحی شرابگرو در بخش سرفاریاب با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است.
حشمت باقری افزود:برنامه‌های شاد وخوبی برای استقبال از مسافران نوروزی پیش بینی شده که درصورت همکاری مردم ومسئولان این برنامه‌ها اجرا می‌شوند.
وی گفت:دوسیاه چادر در بخش سرفاریاب راه اندازی می‌شود که مردم این بخش می‌توانند با فروش غذا‌های محلی در این سیاه چادر‌ها، علاوه بر معرفی غذا‌های سنتی استان، درآمد خوبی کسب کنند.
باقری ادامه داد:چهار طرح بوم گردی درشهرستان چرام راه اندازی شد که یکی از آن‌ها در بخش سرفاریاب است.
بخشدار سرفاریاب هم با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این بخش گفت: برای مسافران نوروزی دو مرکز اسکان شهری درمدارس هاجر و اسما سرفاریاب و چهارمرکز اسکان روستایی در روستا‌های سادات، شیخ هابیل، سواری ومندان پیش بینی شده است.
اسلام مرادپور افزود:ترافیک سنگین تنگ پیرزال وآب حیات وکمبود سرویس بهداشتی در مناطق تفریحی از جمله مشکلات این بخش در تعطیلات نوروز است.
وی گفت:هرگونه حفاری توسط ادارات خدمات رسان و دهیاری‌ها در ایام نوروز ممنوع است.
حجت الاسلام پژمان امام جمعه سرفاریاب هم گفت:باید با وحدت وهمدلی مشکلات را برطرف کنیم تا زمینه رفاه حال گردشگران در تعطیلات نوروز فراهم شودو مسئولان استانی نیز باید برای رفع این مشکلات همکاری کنند.
ارسال نظرات