امام جمعه موقت شاهرود به مسوولان توصیه کرد، برای رفع مشکلات کشور انقلابی و جهادی عمل کنند تاکید کرد: علت بسیاری از مشکلات کنونی هم انقلابی و جهادی عمل نکردن است.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۸۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر با بیان اینکه برخی در داخل و خارج بصورت هماهنگ در حال القاء این مطلب هستند که انقلابی گری علت مشکلات کشور است، در حالی که این امر از اساس نادرست است، اظهار کرد: با نگاهی به دیگر کشور‌ها که دست از انقلابی گری برداشتند، نادرستی این مطلب کاملا روشن می‌شود.
وی با اشاره به برخی کشور‌ها که زمانی داعیه انقلابی گری داشته، اما با فشار غربی‌ها دست از اهداف خود کشیدند، افزود: استکبار هیچ گاه نمی‌خواهد مردم کشور‌های مختلف برای تغییر وضعیت خود انقلاب کنند، به همین منظور هرگونه فشاری برای عقب نشینی آن‌ها انجام می‌دهد.
امام جمعه موقت شاهرود به مسوولان توصیه کرد، برای رفع مشکلات کشور انقلابی و جهادی عمل کنند تاکید کرد: علت بسیاری از مشکلات کنونی هم انقلابی و جهادی عمل نکردن است.
وی به روند بررسی بودجه سال آینده هم اشاره کرد و گفت: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گونه‌ای عمل کنند تا از مشکلات کشور کم شود.
نظری همچنین به دیدار رییس جمهوری سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: دیدار صمیمی رهبری با بشار اسد بازتاب وسیعی درجهان داشت، لبخند رهبری در این دیدار نشان اقتدار مقاومت انقلابیون منطقه است.
وی نزدیک شدن به سال نو را هم یاد آور شد و از بازاریان خواست وضعیت اقتصادی مردم را درک کرده و با بکار بستن فرهنگ فاطمی برکت اموال خود را زیاد کنند.
امام جمعه موقت شاهرود از دانشگاهیان و حوزویان نیز خواست توصیه‌های رهبری را در نشست‌هایی بررسی و براساس آن‌ها راهبر‌هایی برای کشور بیاندیشند.
وی از استقبال بسیار خوب جوانان شاهرودی در مسابقات قرآنی هم قدردانی کرد و از آن‌ها خواست در اعتکاف ماه رجب هم همانند سال‌های قبل پرشورتر شرکت کنند.
حجت الاسلام نظری همچنین به نوروز و آیین‌های آن نیز اشاره کرد و گفت: انجام صله رحم و نیز برخی مناسبت‌های این ایام پسندیده است، اما دقت شود تا برخی کا‌های ناشایست جایگیزین فرهنگ ایرانی - اسلامی مردم نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها