خبرهای داغ:
«همایش رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب» با حضور آیت الله یزدی،آیت الله بوشهری، آیت االله اعرافی و سردار حاج قاسم سلیمانی و دهها تن از اساتید در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۲۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین نبوی در همایش رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی که در مدرسه عالی دارالشفاء و به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه  و با حضور دهها تن از اساتید بسیجی برگزار گردید، گفت: این همایش با هدف تبیین گام دوم انقلاب اسلامی به اساتید حوزه علمیه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری انتظار دارند، اساتید حوزه به این بحث در چهل سال دوم انقلاب توجه جدی داشته باشند و برای عملی شدن این تذکرات، فکر کنند و پشتوانه این عرصه را در نظام اسلامی تدارک ببینند.

در ادامه سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در دقایقی به ذکر اهمیت تبیین جایگاه نظام اسلامی در عرصه های مختلف به خصوص وضعیت انقلاب در منطقه پرداخت.

در ادامه آیت الله اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی نیز در سخنانی بر لزوم نقد جدی جریان غرب و هم چنین شیوه حکومت داری در چهل سال  پس از انقلاب تاکید کرد تا به توان در سایه این نقد از تکرار ضعف ها جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های آیت الله یزدی  و خدمات مجاهدانه این استاد انقلابی حوزه علمیه بیان کرد: این عالم مجاهد 60 سال است که عمر خود را در صرف اسلام ناب و انقلاب اسلامی و یاری امام و رهبری کردند و امید داریم که خداوند وجود مبارک ایشان را حفظ کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  نیز در این مراسم در سخنانی گفت: به آیت الله یزدی می گوییم که مقاومت علمی و عملی را از شما یادگرفتیم و هرجایی که اسلام و اساس انقلاب به خطر افتاد، آتش به اختیار وارد میدان شویم و امروز نیاز داریم که این گونه اساتید را تربیت کنیم زیرا امروز دشمن به دنبال خاموش کردن موتور انقلاب است.

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم، از سالها خدمت مجاهدانه آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و به عنوان عمار انقلاب اسلامی از سوی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم  تجلیل شد.

ارسال نظرات