خبرهای داغ:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری مطرح کرد:

برگزاری هزار نماز جمعه در سراسر کشور

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: این روزها جشن چهل سال عزت انقلاب اسلامی است، رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی مهمی را کرده و فرمودند در این فشار اقتصادی و گرانی و مشکل معیشتی مردم و همچنین مشکلات جوی برفی حماسه بزرگی را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۳۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی، در سخنرانی پیش از خطبه های امروز دهم اسفند نماز جمعه زاهدان اظهارکرد: مردم ایران اسلامی با وجود شرایط جوی ناهموار، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال حماسه‌‌ای تاریخی را رقم زدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری که در معارفه امام جمعه جدید این شهر و نماینده ولی فقیه در استان در نماز جمعه سخن می گفت، افزود: همه مردم به یاد دارند که قبل از انقلاب نماز جمعه یا برگزار نمی‌شد اگر هم برگزار می‌شد، با این صلابت انجام نمی‌شد، اما به برکت انقلاب اسلامی امروزه هزار نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که هر کسی که به نماز جمعه می آید در محضر خداوند است و پروردگار حرف و سخن بنده خودش را می‌شنود، ما در نماز جمعه شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: این روزها جشن چهل سال عزت و قدرت انقلاب اسلامی است، رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی مهمی را کرده و فرمودند در این فشار اقتصادی و گرانی و مشکل معیشتی مردم و همچنین مشکلات جوی و بارش و برف در کشور، سیل جمعیت در سراسر کشور برای انقلاب و نظام و رهبری خودشان حماسه بزرگی را رقم خواهند زد که همینطور هم شد.

به گزارش حوزه نیوز، وی ضمن خواندن حکم رهبر انقلاب برای امام جمعه جدید زاهدان حجت السلام و المسلمین محامی‌، وی را به مردم شهر معرفی کرد و برای او و مردم شهر زاهدان و همچنین مردم استان سیستان و بلوچستان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

ارسال نظرات