بازدید دانش آموزان مدرسه فاتحی از شرکت خورشید مشرق ایرانیان در شهرک صنعتی شکوهیه در راستای طرح ملی " ایران یار "
کد خبر: ۹۱۱۶۵۷۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

به گزارش سرویس  بسیج کارگری خبرگزاری بسیج استان قم : در راستای اجرایی شدن طرح " ایران یار " و آشنایی دانش آموزان با صنعت و کالاهای تولیدی داخلی تعداد50 نفر ار دانش آموزان مدرسه پسرانه فاتحی به همراه مدیران و معلمین خود از شرکت خورشید مشرق ایرانیان سازنده و تجهیز کننده وسایل پزشکی و آمبولانسی درشهرک صنعتی شکوهیه بازدید به عمل آوردنند .

در این شرکت ماشینها جهت تغییر کاربری وارد شده و قسمتی که باید تغییر پیدا کند به صورت بدنه کامل در آمده و سپس قالب گیری شده و بدنه مجدد حسب کاربری لازم ساخته شده و رنگ کاری می گردد ، در ادامه بنا به ضرورت های موجود لوازم پزشکی و تجهیزات مورد نیاز یک آمبولانس درداخل کابین مربوطه تجهیز شده و جهت استفاده وارد چرخه و سیکل کار بیمارستانی قرار می گیرد.

 در پایان ، از مباحث مطرح شده و موارد بازدید شده در شرکت سوالاتی مطرح گردید که به پنج نفر از دانش آموزانی که به سوالات جواب صحیح دادند جوایز نفیسی اهدا گردید.

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی در کشور در حال اجرا میباشد ، این طرح شامل سه مرحله بوده که  در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده  و تقدیر به عمل می آید .

 

عکسها : 
ارسال نظرات