خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی رهپویان سیدالشهدا (ع)
مسئول بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی رهپویان سیدالشهدا (ع) از امضای طومار دانشجویان قمی در مخالفت با تصویب لایحه FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۳۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹


حدیث سادات حسینی، مسئول بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی رهپویان سیدالشهداء (ع) قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، از امضای طوماری به همت اساتید و دانشجویان این مرکز در مخالفت با لایحه FATF خبر داد و گفت: در جلسه هم اندیشی که با برخی از مسئولان پایگاه‌های بسیج دانشجویی داشتیم، قرار شد که با توجه به اینکه قرار است این لایحه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شود و از طرفی مضامین آن با موازین انقلابی ما ندارد، ابتدا یک جلسه توجیهی برای دانشجویان تشکیل شود و پس از آن طوماری در مخالفت با تصویب این لایحه امضا و به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود.

حسینی با بیان اینکه از هفته گذشته تبیین مفاد لایحه FATF را برای دانشجویان آغاز کردیم، گفت: در قالب پوستر و تراکت و همچنین جلسات آموزشی محتوا را به دانشجویان انتقال دادیم و آنان را با مضامین این لایحه آشنا کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی رهپویان سیدالشهدا (ع) ادامه داد: این طومار قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام به دانشگاه‌های استان قم ارسال می‌شود تا همه دانشجویان استان در این حرکت انقلابی مشارکت کنند و پس از آن از طریق ناحیه بسیج دانشجویی ارسال شود.

وی افزود: ما در این طومار از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته‌ایم که با تصویب FATF که باعث می‌شود کشور ما مضامین استعماری را بپذیرید، مخالفت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها