فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: بیش از هشتاد نفر از دانش آموزان پارس آباد مغان با بدرقه مسئولان بسیج و سپاه با اولین کاروان زائران این شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۴۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
دانش آموزان پیش برندگان گام دوم انقلاب هستند / اعزام 90 دانش آموزی پارس آباد به مناطق عملیاتی جنوب کشو
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین نوری در مراسم بدرقه نود نفر از زائران راهیان نور دانش آموزی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه دانش آموزان ذخایر آینده این انقلاب هستند و این عزیزان همان ادامه دهندگان انقلاب و پیش برندگان گام دوم انقلاب هستند، اظهار کرد: امروز دانش آموزان برای زیارت کسانی می‌روند که جان و همه چیزشان را در راه اسلام و انقلاب گذاشتند و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب کشور به جهت آشنایی با جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها رزمندگان و شهدای والامقام می‌باشد.

نوری با اشاره به اینکه راهیان نور یادآور رشادت بزرگ مردان است گفت: شهدای ما با نثار خون خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمنان دین و انقلاب بیافتد و دانش آموزان با حضور در این کاروان‌ها و مناطق بو بازدید از یادمانهای، چون شملچه، فکه، دهلاویه، اروند کنارو هویزه معنای ایثار را به خوبی درک می‌کنند.

وی افزود: دانش آموزان ادمه دهنگان راه شهدا باید باشند و امروز راهیان نور یک مسیر واقعی برای شناخت مفاهیم و ادبیات عاشورا و دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: این کاروان به مدت ۵ روز بوده و دانش آموزان از مناطق عملیاتی طلائیه، منطقه عملیاتی والفجر ۸، هویزه، دهلاویه، فکه بازدید خواهند کرد
ارسال نظرات