برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور بیش از ۱۳۸ شرکت

دکتر محمد جواد ایروانی از برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور بیش از ۱۳۸ شرکت خبر داد .
کد خبر: ۹۱۱۶۶۷۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر، رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت در این باره افزود :رسیدن به پیشرفت مستلزم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات کشور است و برای متعالی کردن این ظرفیت‌ها، بهره وری یک رویکرد راهبردی است که لازم است در درون شرکتها و تمامی دستگاههای اجرایی نهادینه شود. جایزه ملی تعالی و پیشرفت با برخورداری از شبکه ای از ارزیابان حرفه ای، سعی دارد با بهره‌گیری از مدل های نوین و علمی، شرکتها را در این جهت همراهی کند.


وی همچنین اظهار داشت: کشور در چهل سال گذشته زیرساختها و ظرفیت‌های فراوانی را ایجاد کرده است. فعال شدن کامل این ظرفیت‌ها و شناخت برخی خلاءهای احتمالی در زنجیره های ارزش موجب می شود کشور از توانمندی لازم برای مقابله با چالش های مختلف توانمند گردد و این همان پیام اقتصاد مقاومتی است.


همه در این مسیر مسئولیت دارند. بخش خصوصی، بخش عمومی غیردولتی، نهادهای مردمی و دولت باید مکمل هم باشند، جایزه ملی تعالی و پیشرفت نیز در این مسیر با کمک به مجموعه های مختلف زمینه ارتقای بهره‌وری را فراهم خواهد کرد.


لازم به توضیح است سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت مورخه ۹۷/۱۲/۱۲ در مجتمع فرهنگی-آموزشی آدینه با حضور بیش از ۶۰۰ مدعو از مدیران سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار می‌گردد.به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، در این دوره، ۲۳ شرکت از شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر در سطوح مختلف جایزه حضور داشته و مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته اند که با توجه به حضور ۶ شرکت در دوره اول و ۱۱ شرکت در دوره دوم این جایزه، رشد مطلوبی در مشارکت هر چه مؤثرتر شرکت های تابعه سازمان بدست آمده است.


شرکت های راه یافته در سطوح مختلف سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت عبارت اند از:


گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و شرکت مرغ اجداد زربال در بخش تندیس


گروه سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر، گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، شرکت تولیدی گوشت و مرغ ماهان، شرکت توسعه صنایع و مکانیزاسیون کوثر، شرکت جمکو، شرکت مرغک، شرکت خدمات بازرگانی تحفه، شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، شرکت شهاب و شرکت سرمایه گذاری عمران سبحان در بخش تقدیرنامه


شرکت خدمات بیمه ای ایمن آسایش کوثر، شرکت تولیدی اجداد سپیدان کوثر، شرکت خوراک دام و طیور پارس، شرکت کشت و صنعت اشراق، شرکت آبزی اکسیر کوثر، شرکت پنبه و دانه های روغنی خراسان، شرکت کشت و صنعت شریف آباد، زنجیره شمال شرق کشور (دیزباد)، شرکت زربال، شرکت سیمکات و شرکت کشت و صنعت خاوردشت در بخش گواهی تعهد به تعالی


فرآیند حضور شرکت ها که از مرداد ماه سال جاری با بررسی و معرفی شرکت های حائز امتیاز کافی برای مشارکت در جایزه از طریق برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی، تکمیل اظهارنامه و انجام ارزیابی اظهارنامه ها توسط ارزیابان سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، منتج به حضور ۲۳ شرکت از شرکت های تابعه سازمان در این دوره شد.

برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور بیش از ۱۳۸ شرکت

ارسال نظرات