جشن میلاد کوثر در هامون برگزار شد

جشن میلاد کوثر با حضور مسئولان شهرستانی و خواهران بسیجی در سوله ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۰۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، جشن میلاد کوثر با حضور مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا و خواهران بسیجی در سوله ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون بر گزار شد.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون د ر این مراسم گفت: اقتدار و عظمت خواهران بسیجی، مادران و همسران شهدا امروز باعث شده که آمریکا و اسرائیل را از منطقه بیرون کنیم و این یکی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.

وی ادامه دادند: حضرت فاطمه زهرا(س) با سن و سال کم خود در اسلام شناسی مقامی والا داشتند که دانشمدان و اندیشمندان از آن قاصرند،این بانوی بزرگ در همه زمینه هاهمسرداری، فرزند پروری، هرآنچه که در ذات انسانیت است والا و نمونه بودند و رسالت امروز ماداران و همسران جامعه ما این است که از این شخصیت اسوه و نمونه اسلام الگو پذیری کنند.

در ادامه حجت الاسلم وحیدی، نمایندگی ولی فقیه در تیپ علی اکبر(ع) سیستان نیز گفت: خلقت بشر دو گونه است گروهی به سمت خوبی و نیکی و گروهی به سمت شر و بدی می روند که انسانها از هر دوی این گروه ها الگوپذیر هستند.

وی افزود: در زمره نیکی ها، پیامبران، ائمه معصومین، بزرگان وعلما، کسانی که تبلیغ دین داشته و باعث هدایت بشرند و ما باید بعنوان الگوگیری از آنها بهره مند شویم و به کمال برسیم در زمینه معنویات الگو پذیری باید از خانواده حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) داشته باشیم.

حجت الاسلام وحیدی تصریح کرد: خداوند اراده براین قرارداده که این خانواده رو پاک و پاکیزه گرداند و از هرگونه زشتی و پلیدی باز داشته و از آنچه نیاز دارند ببخشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان ادامه داد: سیره عبادت یکی دیگر از خصوصیات بانو دوعالم بود، گره گشایی از کار مردم که اگر بتوانیم مشکل برادر یا خواهر دینی خود را حل کنیم در نامه اعمال ما بعنوان عبادت ثبت خواهد شد.
ارسال نظرات