نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

کمک به نیازمندان با مال خود، از مصادیق یاری رساندن به دین خداست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از امدادگران و خیران استان گفت: کسانی که در راه خدا انفاق می کنند، خداوند بر مال آن ها برکت داده و آن را می افزاید چراکه کمک به نیازمندان با مال خود، از مصادیق یاری رساندن به دین خدا است که خیران در این راه پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۱۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به مصادیق دیگر یاری رساندن به دین خدا، بیان داشت: کمک های مردم به جبهه ها در 8 سال دفاع مقدس، جبهه قاومت و زلزله زدگان نیز نمونه هایی از این موضوع است.
وی ضمن قدردانی از خیران استان در یاری رساندن به کمیته امداد، گفت: احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان از دستورات الهی در قرآن کریم است.
حجت الاسلام آل هاشم ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد استان، بیان داشت: امام(ره) با تشکیل کمیته امداد خدمت بزرگی بر جای گذاشتند و یک اقدام راهبری به حساب می آید.
وی اضافه کرد: فقرا و محرومین در کشور ما به برکت کمک های خیران و وجود نهادهایی همچون کمیته امداد، عزت دارند.
حجت الاسلام آل هاشم ضمن تاکید بر یاری رساندن به محرومین، اظهارداشت: از اقدامات کمیته امداد استان و مدیر کل آن در راستای خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه قدردانی می کنم.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه خیران مایه قوت قلب جامعه هستند، گفت: در جامعه باید فرهنگ سازی شود تا هیچ کس بدون صدقه، از خانه بیرون نرود.
در پایان این مراسم از خیران شاخص استان توسط نماینده ولی فقیه در استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار