خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی امدادگران استان و خیران با نماینده ولی فقیه در استان، با تاکید بر ارتقای شاخص های فرهنگی و انقلابی مددجویان و خودکفایی آن ها، گفت: دشمنان تلاش دارند بین انقلاب و حامیان اصلی آن که همان محرومین هستند، فاصله بیندازد ولی به لطف الهی و تلاش امدادگران این توطئه شکست خورده است.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۲۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی ضمن قدردانی از دغدغه مسئولان و رسانه ها در مبارزه با فقر، اظهارداشت: در آستانه چهل سالگی تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار داریم و اعلام می کنیم که مطیع امر رهبر در اجرای فرامین ایشان هستیم.
وی افزود: ژرف اندیشی امام راحل در تشکیل کمیته امداد در نوسانات اقتصادی اخیر بر همگان روشن شد، بطوری که در این دوره پرفشار اقتصادی جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی 15000 خانواده را در استان تحت پوشش قرار دادیم.
کلامی بیان داشت: کمیته امداد آمادگی دارد در روزهای سخت با روحیه جهادی در صحنه حاضر باشد و از این جهت همه مسئولان و مردم دلگرم باشند.
کلامی با ارائه گزارشی در خصوص رشد شاخص های امداد استان، افزود: امسال بالاترین رشد صدقات را در کشور داشتیم و در کمک به ایتام نیز به رتبه نخست کشوری دست یافتیم و بنا به اعلام استانداری دستگاه برتر استان در اشتغالزایی بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها