بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرد

ساخت سالن آمفی‌تئاتر فوق حرفه‌ای توسط بنیاد‌ در ۶ ماه‌

روابط عمومی بنیاد مستضعفان اعلام کرد: اولین سالن آمفی تئاتر فوق حرفه‌ای در ایران توسط شرکت زیرمجموعه بنیاد مستضعفان ساخته شد و در کمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۳۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ اولین سالن آمفی تئاتر فوق حرفه‌ای در ایران با ظرفیت ۹۰۰ نفر و بیش از ۳ هزار متر فضای دکوراتیو توسط شرکت ایران چوب از زیر مجموعه‌های هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی احداث شد.

مدیرعامل این شرکت ‌در این‌باره می‌گوید: چند لایه بودن سقف سالن جهت ایجاد فضای آکوستیک، اتاق مانیتورینگ فوق حرفه‌ای، اجرای طرح‌های مهندسی شده در لایه‌های مختلف سقف، سن متحرک با حرکت‌های دورانی، استفاده از پرده‌های خاص جهت ایجاد خطای دید و استفاده از قدرتمندترین سیستم حرفه‌ای پخش صدا با کنترل اتوماتیک از ویژگی‌های این سالن است.

سید احمد نظری افزود‌: اجرای دقیق محاسبات فنی بر مبنای آکوستیک بودن دیوار‌ها با زیر‌ساخت‌های چندلایه مطابق با استاندارد‌های بین المللی، استفاده از پنل‌های چوبی متفاوت با معماری خاص از دیگر ویژگی‌های این سالن است. 

وی درباره مشخصات سالن مذکور اظهار داشت: سن نمایش این سالن متحرک با حرکت‌های دورانی، حرکت‌های طولی و عرضی به صورت ۱۰۰ درصدی دارای آسانسور ماشین رو و تعویض اتوماتیک دکورسازی و تعدد دکور‌های آماده است؛ این سن دارای دیواره آب و آتش است که جلوی سن در قسمت جدا کننده سالن با طراحی خاص پیش بینی و ساخته شده است.

نظری ادامه داد: ‌‌سیستم صوتی سالن مذکور از قدرتمندترین سیستم‌های حرفه‌ای است، اتاق مانیتورینگ این سالن یکی از منحصر به فرد‌ترین سیستم های موجود در کشور است که  جهت فضا سازی صدا‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه تخصصی در مساحتی بیش از ۳ هزار متر مربع‌ به کارفرمایی سازمان عمران مناطق شهرداری تهران و در مجموعه برج طغرل منطقه شهر ری طراحی و در کمتر از ۶ ماه ساخته شده است که در نوع خود کم نظیر است.

ارسال نظرات