رئیس کمیته امداد شهرستان کلات:

کمک نیکوکاران به کمیته امداد کلات از یک میلیارد تومان گذشت

رئیس کمیته امداد کلات گفت: علی رغم تمام تلاش‌های دشمن برای ایجاد بی اعتمادی علیه کمیته امداد، نیکوکاران در تمام بخش‌های مشارکتی حدود یک میلیاردو ۲۳۰ میلیون تومان کمک کردند که هزینه کرد آن طبق نیت خیران انجام شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۳۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ غلامحسین الیاسیان به نصب و توزیع چهار هزار و ۴۷۱ صندوق صدقه در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در ۱۱ ماهه امسال ۷۶ میلیون تومان وجوه صدقات جمع آوری و در امور نیازمندان هزینه شد و هم چنین به حمایت نیکوکاران از طرح اکرام ایتام و محسنین گریزی زد و ادامه داد: نیکوکاران امسال بیش از پنج م. یلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

وی اشتغالزایی را خدمتی در جهت توانمندسازی و کاهش نرخ بیکاری دانست و افزود: امسال برای ۱۶۱ مورد شغل و ارائه خدمات آموزشی به مددجویان بیش از ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی کمیته امداد و بانک‌ها پرداخت و هزینه شده است.

الیاسیان به تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار به منظور محرومیت زدایی مناطق محروم اشاره کرد و گفت: با این اعتبار اشتغالزایی برای مددجویان و بسیجیان نیازمند ایجاد و تعدادی گوسفند نژاد اصلاح و چندقلوزا ارائه شد که این امر به میزان درآمد مددجویان، تولید گوشت و محصولات لبنی کمک می‌کند.

رئیس کمیته امداد کلات تعداد دانش آموزان تحت حمایت را ۲۴۲ نفر و دانشجویان و طلاب را ۵۷ نفر دانست و یادآور شد: برای این امور کمیته امداد کلات ۷۸ میلیون تومان هزینه کرده است.

وی ادامه داد: امسال به هزار و ۵۶۰ مددجو در گروه‌های مختل مشاوره و آموزش‌های فردی و گروهی ارائه شده است.

الیاسیان از همراهی مردم و نیکوکاران تشکر کرد و ادامه داد: اکنون کمیته امداد کلات به دو هزار و ۴۰۵ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۲۴۰ نفر خدمات ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است؛ جشن نیکوکاری امسال ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه در سراسر استان بصورت متمرکز برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار