مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان گفت: طی 11 ماهه اخیر بیش از 62 میلیارد تومان صدقات جمع آوری شده که این نشان دهنده جا افتادن فرهنگ کمک به نیازمندان در استان است.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۳۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی  امروز در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در کمیته امداد امام خمینی(ره) به دنبال توانمند سازی جوانان تحت پوشش این نهاد هستیم، افزود: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که با عملکرد خوب خود می‌تواند مردم را نسبت به آینده انقلاب امیدوار کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان اظهار کرد: وظیفه اصلی این نهاد پرورش نیروهای مومن و انقلابی برای آینده انقلاب اصلی بوده و کسالت و کم کاری یکی از معضلات اصلی کمیته امداد است که باید با استفاده از نیروهای جوان با این آفت خدمت رسانی مبارزه کنیم.

محمدی فارسانی با بیان اینکه کمیته امداد نقشی حیاتی در انقلاب دارد و این نهاد در دنیا مشابه‌ای نداشته که این یک ویژگی برتر نسبت به سایر نهادها است، تصریح کرد: خدمات رسانی به قشر مستضعف که نقش حیاتی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته‌اند نیازمند تلاش و روحیه‌ای انقلابی بوده که خوشبختانه در نیروهای کمیته امداد وجود دارد.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود خاط نشان کرد: امسال با توجه به شرایط بد اقتصادی مراجعات به این سازمان بیشتر شد اما با این وجود به تمامی افراد نیازمند خدمات ارائه دادیم.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه بیش از 93 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 205 نفر در لرستان  تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: طی سال جاری 20 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند و خوشبختانه امسال در حوزه تامین جهیزیه، بیماری‌های خاص و پرداخت تسهیلات اقدامات خوبی صورت گرفته است.

محمدی فارسانی با اشاره به اینکه برای سال 97 پیش بینی شده بود که 53 میلیارد تومان درآمد داشته باشیم، بیان کرد: طی 11 ماهه اخیر بیش از 62 میلیارد تومان صدقات جمع آوری شده که این نشان دهنده جا افتادن فرهنگ کمک به نیازمندان در استان است.

وی افزود: در بحث زکات نیر طی 11 ماه اخیر 15 میلیارد و 800 میلیون تومان جمع آوری شده و از طرفی در حوزه نیکوکاری 3 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط نیکوکاران پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: طی 40 سال گذشته بیش از 66 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان ایجاد شده همچنین  11 هزار و 500 مسکن ساخته و بیش از 47 هزار واحد مسکونی تعمیر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات