نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ایده کمیته امداد و نحوه خدمات‌رسانی آن به محرومان امروزه برای بسیاری از کشورهای دنیا الگو شده است.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۴۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در جمع مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: ایمان به خدا و خدمت به محرومان از با ارزش‌ترین فعالیت‌های انسانی بوده و با مطالعه سیره پیامبر و ائمه اظهار علیهم‌السلام به اهمیت و جایگاه موضوع خدمت به مردم پی می‌بریم.

وی با بیان اینکه ارزش کار کمیته امداد به بی‌‌منت بودن آن است، عنوان کرد: هیچ نهادی در دنیا به اندازه کمیته امداد به محرومان خدمت‌رسانی نکرده و فعالیت‌های این نهاد در جامعه بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: ایده کمیته امداد و نحوه خدمت‌رسانی آن به محرومان امروزه به الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده و این نشان‌دهنده نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا است که در حوزه‌های مقاومت و خدمت به محرومان در دنیا الگو است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه خدمت‎رسانی کمیته امداد همه جانبه است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی به خوبی توانسته اعتماد مردم، مسوولان و خیرین را جذب کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز فساد سازماندهی‌شده‌ای در این نهاد انقلابی رخ نداده است، خاطرنشان کرد: سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) ناشی از ایمان و ولایتمداری کارکنان آن است، همچنان که این سازمان در خدمت‌رسانی به مسائل سیاسی، قومیتی و مذهبی توجه‌ای نداشته و تنها همت خود را در کمک به فقرا به کار بسته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: روند اصلی خدمت‌‌رسانی به نیازمندان با استفاده از کمک‌های خیرین و مردم است  و این نهاد کمک قابل توجهی از دولت دریافت نمی‌کند و همین ارتباط خوب موجب شد که دشمن با ایجاد شائبه در مورد صندوق صدقات به دنبال آسیب زدن به این رابطه تنگاتنگ باشد که خوشبختانه با شکست مواجه شد.

آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر اینکه در خدمت‌رسانی به محرومان باید به حفظ آبرو و شخصیت افراد توجه شود، ادامه داد: همچنین این نهاد باید به دنبال خودکفایی افراد تحت پوشش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات