معاون اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر لرستان اظهار کرد: طی 2 ماه گذشته اقدام به اخذ مجوز به منظور راه‌اندازی اردوگاه درمان، کار و صیانت معتادان متجاهر ماده 16 کردیم.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۴۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی بازوند ، معاون اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر لرستان  اظهار کرد: طی 2 ماه گذشته اقدام به اخذ مجوز به منظور راه‌اندازی اردوگاه درمان، کار و صیانت معتادان متجاهر ماده 16 کردیم.

علی بازوند با بیان اینکه حدود یک ماهی است که عملیات اجرایی پروژه در مرکز آموزشی شهید بهشتی شروع شده است، افزود: هم‌اکنون مرکز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اوائل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه 30 نفر کادر در حوزه درمانگر و صیانتگر نیاز داشته که می‌طلبد دستگاه‌های علوم پزشکی، کمیته امداد، بهزیستی، اداره کار و ورزش و جوانان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و تأمین کادر اقدام نمایند.

معاون اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امید است با بهره‌برداری از این اردوگاه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بتوانیم گام موثری را برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات