دانشجوی نمونه جشنواره شهید آوینی در گفتگو با بسیج:

راهیان‌نور سرمایه‌گذاری معنوی برای انقلاب اسلامی/راهیان نور، مسیرِ معرفت شناسی است

خادم راهیان نور گفت: پرداختن به حرکت معنوی راهیان نور باعث سرمایه گذاری انقلاب اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۵۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

مجید رمضانی دانشجوی نمونه جشنواره شهید آوینی و خادم راهیان نور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی اردوهای راهیان نور را راهی موفق برای معرفی دلاورمردان ایران اسلامی دانست و گفت: بخشی از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی نمایان است.

وی افزود: امروز با توجه به نقشه‌های دشمنان انقلاب نیازمندیم که توجه و برنامه ریزی دقیقی برای تقویت این اردوها انجام شود.

این دانشجوی نمونه کشوری اظهار کرد: پرداختن به این حرکت معنوی، باعث سرمایه گذاری انقلاب اسلامی می شود و طبق بیانیه گام دوم امام خامنه ای کشور این روزها نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که این فرهنگ ها با راهیان نور ایجاد می شود.

وی تأکید کرد: راهیان نور باعث نشر درس معرفت شناسی می‌شود و جوانان نسل جدید را با فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می کند.

این خادم راهیان نور تأکید کرد: امروز رویش های نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی برگرفته از کلاس های راهیان نور هستند و اگر این حرکت معنوی تقویت شود، می توانیم گام دوم انقلاب را به راحتی طی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها با اختصاص یک صفحه جدا به اردوهای راهیان نور این فرهنگ را در کشور تقویت کنند و در جهت ماندگاری این حرکت معنوی اثرگذاری داشته باشند.

ارسال نظرات