معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: انقلاب اسلامی توانسته محرومیت های انباشته شده در دوران های گذشته را تا حد بسیاری رفع کنیم که ما اکنون در کل کشور روستای بالای ده خانوار که برق نداشته باشد دیگر نداریم و در حوزه راه ها،بهداشت و درمان،مدرسه و بیمارستان سازی تولید علم و پژوهش،ساخت تجهیزات نظامی و... حرف های زیادی برای گفتن داریم،به همت جوانان اکنون یک قدرت هسته ای و موشکی هستیم.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۶۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: به حول قوه الهی انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را پشت سر گذاشت که یقینا هنگامی که به این سن رسیده است دردرجه نخست اراده خداوند و بعد حضور همه جانبه،معنادار و پر رنگ مردم از ابتدای انقلاب تا به امروز،خون شهدا و رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری در این چهل سال تأثیر گذار بوده است.

وی افزود: مجموع این عوامل ما را به سن بلوغ رسانده است،چهل سالگی سن بلوغ می باشد که ما با طی کردن مسیرهای سخت با بلوغ رسیده ایم اما سرافرازانه و مقتدرانه راه را پیمودیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: در جنگ دفاع مقدس که تمام قدرت های دنیا علیه ایران اسلامی به پا خواسته بودند به خوبی اداره کردیم و سربلند بیرون آمدیم و همین طور مراحل گوناگون انقلاب اسلامی را همانند دفاع مقدس سرافرزانه مدیریت کردیم.

وی افزود: اکنون انقلاب اسلامی به سن پختگی رسیده است و به تعبیر حضرت آقا باید گام دوم را شروع کنیم،مردم وانقلاب با دستاوردهای مشخص،عینی و ملموس اکنون یک کارنامه موفق رقم زده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان داشت: هم اکنون ما به کشوری تبدیل شده ایم که در مناسبات منطقه ای و بین المللی قدرت های جهان نمی توانند ما را نادیده بگیرند و به یکی از بازیگران حرفه ای منطقه و جهان مبدل شده ایم.

وی افزود: هیچ کس در دنیا نمی تواند دیگر برای ایران اسلامی تصمیم بگیرد و این مردم خود ایران هستند که صحنه ها را تغییر می دهند و اینها دستاوردهای کوچکی نیستند.

اکرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانسته محرومیت های انباشته شده در دوران های گذشته را تا حد بسیاری رفع کنیم که ما اکنون در کل کشور روستای بالای ده خانوار که برق نداشته باشد دیگر نداریم و در حوزه راه ها،بهداشت و درمان،مدرسه و بیمارستان سازی تولید علم و پژوهش،ساخت تجهیزات نظامی و... حرف های زیادی برای گفتن داریم،به همت جوانان اکنون یک قدرت هسته ای و موشکی هستیم.

وی افزود: خیلی از ملت ها آرزوی یکی از این دستاوردهای انقلاب را دارند و امروز مردم ایران با این دستاوردها عجین شده اند و دیگر اینها شعار نیستند و یک واقعیت عینی هستند که دوست و دشمن این موضوعات را اذعان دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی ما باید این دستاوردها را ارتقاء ببخشیم و جاهایی که مشکلاتی داریم انرژی ها را متمرکز کنیم و آنها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: به هرحال ما در حوزه اقتصاد مشکلاتی داریم و تأکیدات رهبرانقلاب بر روی اقتصاد مقاومتی دقیقا برای حل شدن مشکلات است و همان گونه که ما در سایر بخش ها اینقدر قوی شده ایم که کسی نمی تواند برایمان محدودیت ایجاد کند و مشکل برای ما درست کند در مفهوم عینی اقتصاد مقاومتی آمده است و توصیه های حضرت آقا به این خاطر است.

اکرمی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی ما در حوزه اقتصاد باید اینقدر توانمند باشیم که و اینقدر متکی بر توانمندی ها و ظرفیت های درون باشیم که مردم ایران هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و دیگران هم نتوانند برای ما تعیین تکلیف کنند و با دستکاری ارز نتوانند مشکلات برای مردم ما ایجاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ما به اقتداری خواهیم رسید که دیگران نتوانند به ما بگویند نفت کشور را به چه کسی بفروشید و به چه کسی نفت نفروشید و این امکان را به ما می دهد که در حوزه اقتصاد هم بتوانیم به توانایی های نامحدودی برسیم.

وی افزود: برای دست یابی به یک اقتصاد پایدار و نهایت به اقتصاد مقاومتی باید همه ارکان حاکمیت و همه مردم ایران با یک انسجام واحد تحت رهبری امام خامنه ای حرک کنیم و یقینا به نقاط مطلوبمان خواهد رسید.

اکرمی عنوان کرد: چرا اکنون دشمنان کشور و در رآس آنها آمریکا می خواهند ما را درون مرزهای خود محدود کنند؟ به این دلیل که ایران یک بازیگر حرفه ای در روابط بین الملل و جهان است،اکنون دیگر نمی توانند برای حضور ایران در سوریه،عراق و.. تصمیمی بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: مشخصا آمریکا و اذناب آن دنبال این هستند که ایران را در مرزهای خود محدود کنند و هنگامی که ما در مرزهای خود محصور شویم در منطقه دیگر نقشی نخواهیم داشت و در این صورت آنها می توانند هر بلایی را بر سرما بیاورند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی توانستند هم در سوریه و سایر کشورهای اطراف با اقدامات تأثیرگذاری که انجام دادند هیمنه استکبار را به زانو درآوردند و تمام نقشه های چند ده ساله آنها را نابود کردند.

وی افزود: روزی که حضرت آقا فرمودند بشار اسد باید بماند تمام قدرت های جهان به ویژه آمریکا می گفتند که باید برود ولی بعد از این مقطع زمانی مشاهده می کنیم که چه کسانی از سوریه رفتند و چه کسانی ماندند که این نهایت شکست آمریکا و اذناب آن در منطقه ماست.

اکرمی بیان داشت: قدرت های دنیا وقتی این تأثیر گذاری ایران را می بینند درصدد شدند که آن را کمرنگ کنند و نهایتا از بین ببرند و خواب های شیطانی برای کشور دیده اند که قطعا این خواب ها با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم تعبیر نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: نسخه شفابخش وضعیت اقتصادی کشور انسجام ملی است،که انسجام ارکان حاکمیت علیرغم اینکه ممکن است اختلاف نظراتی وجود داشته باشد و دیدگاه های مختلفی داشته باشند ولی با توجه به نقشه های دشمنان ضرورت حیات امروز کشور انسجام و وحدت است.

وی افزود: البته در سایه وحدت منسجم استفاده از توان و ظرفیت های کشور و همراهی مردم با نسخه های اقتصاد مقاومتی هم راهکارهای دیگر است که امروز هر ایرانی غیرتمند باید درست مصرف کردن را الگوی رفتاری خود قرار دهد و در نهایت باید به ندای دشمنان این سرزمین نه بگوید.

وی با انتقاد از افرادی که سکه و ارز نیاز ندارند چرا در صف های طولانی صرافی ها می مانند گفت: این رفتارهای به دشمنان کمک می کند و بازار را ملتهب می کند و مردم باید قدری با هم مهربان تر باشند و اصول اخلاقی دین مبین اسلام را رارعایت کنیم و قطعا این سختی ها را به راحتی می گذرانیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت سیاسی استان تصریح کرد: ما در سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم و قطعا از نشاط سیاسی و جنب و جوش های سیاسی استقبال می کنیم ولی فعالین سیاسی و احزاب سیاسی مراقبت کنند که حرکت ها و فعالیت های آنها ارکان نظام و داشته های انقلاب اسلامی را دچار مشکل نکنند و منافع ملی را مد نظر داشته باشیم و منصفانه به یکدیگر نگاه کنیم و مراقب رفتارهایمان با یکدیگر باشیم که اینها لازمه های نشاط سیاسی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سال آینده ممکن است از نظر اقتصادی سالی سخت باشد ولی در عین حال یک سال سرنوشت ساز برای وضعیت سیاسی کشور خواهد بود.

ارسال نظرات