استاندار کردستان هدف از برگزاری جشن‌های نوروزی در استان را مطرح کردن کردستان به عنوان پایتخت نوروز ایران اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۱۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بهمن مرادنیا در جلسه ستاد سفر‌های نوروزی استان کردستان گفت: خدمات سفر در کل کشور بطور عادی انجام می‌شود، اما جشن‌های نوروز استان باید متفاوت و زمینه ساز طرح کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور است.
 
وی با بیان اینکه توقع من از جلسه ستاد سفر‌های نوروزی ارائه برنامه‌های متفاوت است گفت: زمان عید، وقت تغییر و تحول است و انتظار داریم فضای استان در ایام نوروز متفاوت و تغییرات اساسی داشته باشد.

مرادنیا اضافه کرد: امید داریم جشن‌های نوروز امسال پرنشاط و با کمترین حاشیه برگزار شود و در این راستا از دستگاه‌های فرهنگی می‌خواهم که حضور پررنگ داشته باشند.

استاندار کردستان بر ضرورت برنامه ریزی برای ماندگاری مسافران در سطح استان تاکید کرد و گفت: در این راستا لازم نهاد‌های متولی فرهنگی به صنایع دستی و آثار هنرمندان برای ارائه به مسافران تلاش و برنامه داشته باشند و نمایشگاه‌های متنوع برگزار نمایند.

مرادنیا همچنین به نقش تشکل‌های غیر دولتی برای برگزاری جشن‌های نوروز تاکید کرد و اظهار داشت: قرار بود امسال بخشی از برنامه‌های نوروزی توسط تشکلات غیر دولتی برگزار شود و لازم است در این راستا از ظرفیت آنان نیز بهره گرفته شود.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود هدف جشن‌های نوروزی را جلب رضایت مردم خواند و گفت: مدیران و دستگاه‌ها نباید از چیزی نگران باشند چرا که در این جشن‌ها ابدا مسائل سیاسی و قومی مطرح نیست.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم از فرصت جشن‌های نوروز به مردم احساس امنیت و رضایت بدهیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات