سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه مشگین شهر در گفت و گو با بسیج:
فرمانده سپاه مشگین شهر گفت: دومین مرحله کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) به تعداد ۴۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۱۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
سرهنگ پاسدار محمد پورمند در گفت و گو با بسیج تصریح کرد: دومین مرحله کاروان‌های راهیان نور نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) به تعداد ۴۰۰ نفر در قالب ۸ اتوبوس از دانش آموزان شهرستان‌های مشگین شهر، خلخال، پارس آباد، گرمی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی افزود: در مدت این اردوی پنج روزده این کاروان از یادمان‌های شهدای هویزه، اروند کنار، شلمچه، دهلاویه، طلایه و فکه بازدید می‌کنند و همچنین برنامه رزمی فرهنگی مردان آسمانی جزو برنامه‌هایی است که دانش آموزان عزیز از آن دیدن خواهند نمود.

سرهنگ پورمند با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش ماندگار و بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی داشتند، افزود: راهیان‌نور بزرگترین حرکت فرهنگیست و در واقع بهترین بسترانتقال مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس همین اعزام راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر اظهار داشت: هدف از اعزام این کاروان‌ها انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و آشنایی نسل جوان انقلاب با رشادت‌ها و دلاوردمردی‌های شهدای والامقام و کسانی است که جاشنان را در راه حفظ اسلام و کشور تقدیم کرده اند.

وی تاکید کرد: ارتباط و اتصال نسل گذشته با نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت معنویت و از خودگذشتگی در جوانان و نسل امروز از جمله اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی و عملیاتی است.

ارسال نظرات