خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: انقلاب اسلامی با قابلیت دینی پاسخگوی نیازهای بشریت است.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۳۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ مرتضی عمومهدی در آیین افتتاح پایگاه بسیج‌ المهدی فاز یک ناجی‌آباد کاشان اظهار داشت: انقلاب اسلامی  پاسخگوی موضوعات مورد نیاز بشر با قابلیت دینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بهترین الگوی حکومتی است٬ گفت: انقلاب ما در مسیر انقلاب اسلامی همگام با ولایت پیش می‌رود و هر کس حرف ولایت را شنید با آرمان‌های اسلامی مطابقت کرده و  خوب عمل می‌کند.

عمومهدی با بیان اینکه "اگر پا جای غرب بگذاریم و از آن پیروی کنیم مردم را به انحراف کشیده‌ایم٬" افزود: کسانی که رودرروی مقام معظم رهبری بایستند مردم را  به مسیرهای غیرانقلابی هدایت می‌کنند و کشور را به نابودی می‌کشانند.

وی با  اشاره به اینکه پایگاه‌های بسیج  جایگاهی برای پرورش و پاکسازی جوانان برای ادامه راه انقلاب است٬  تصریح کرد: افراد انقلابی در سخت‌ترین شرایط خود را با ولایت هماهنگ می‌کنند تا به بی‌راهه نروند و موجب سستی نظام نشوند.‌‌‌

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کاشان  خاطرنشان کرد: پایگاه المهدی فاز یک ناجی‌آباد صد و چهل و یکمین پایگاه بسیج کاشان است که با همت خود بسیجیان منطقه به‌مساحت 500 مترمربع با زیربنای 150 مترمربع افتتاح می‌شود تا  پایگاهی برای رشد جوانان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها