خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هدف صهیونیست ضربه زدن به پایگاه های اصلی و اعتقادی شیعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه صهیونیست ها و دشمنان اسلام می کوشند تا پایگاه های اصلی و اعتقادی شیعه را بکوبند گفت: مستکبرین عالم با کل اسلام دشمن‌اند و جریان های مختلفی که به دین وصل می شود و برای آن ها گران است را جدا سازی می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۷۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد‌ فرهنگی مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان و مستکبرین عالم با کل اسلام دشمن‌اند و نسبت به جریان های مختلفی که به دین وصل می شوند ارزیابی هایی دارند و با اقدامات کارشناسی خود مواردی که برای آن ها گران است را جدا سازی می کنند.

وی افزود: یک محقق صهیونیستی در رابطه با شیعه اعتراف می کند که ما نسبت به تسلط بر مسلمین هیچگونه مشکلی نداریم اما در میان مسلمانان شیعه به مانند یک مرغ بلند پرواز می باشد که دارای یک بال سرخ شهادت، یک بال سبز انتظار و یک محافظ به نام ولایت فقیه است که از تیر رس ما خارج شده و ما از این جهت نگران هستیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه صهیونیست ها و دشمنان اسلام می کوشند تا این پایگاه های اصلی شیعه را بکوبند، ادامه داد: طراحان تبلیغاتی که منشأ آن از غرب سرچشمه می گیرد به حق و باطل کاری ندارند و تنها به اظهارات خود استناد می کنند، وبحث های سیاسی، نظامی، دینی و مذهبی دروغ های بزرگی می گویند که با هیچ عقلی سازگار نیست.

 آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: دشمنان در سلطه گری های نظامی خود بیش از 70 سال است که فلسطین را اشغال کرده اند و با کمال پررویی همواره می گویند "سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین،" در حالی که فلسطین جزء سرزمین های قدیمی است که تاریخ در هیچ زمانی آن را بدون جمعیت ندیده است.

 وی با بیان اینکه استکبار جهانی جریان هلوکاست را که دروغی محض بود، مطرح کرد و اگر در کشوری فردی نسبت به این دروغ  تردید کند مجرم شناخته می شود و راهی زندان می شود، تصریح کرد: در فرانسه که مهد آزادی بیان است، اگر به پیغمبر اسلام و قرآن اهانت شود می گویند آزادی بیان است، اما هیچ کسی حق ندارد در رابطه با هلوکاست سخن گوید و نسبت به آن تردید کند.

 آیت الله عبادی ادامه داد: اروپایی ها هنگامی که راهی آمریکا شدند دروغ هایی در جهت کشف این قاره ساختند، در حالی که قاره آمریکا دارای مردمی بود که از خود دین و فرهنگ داشتند، اما اروپایی ها از 100 میلیون انسان، جمعیتی بالغ بر80 میلیون را قتل عام کردند و بر روی قبرشان ایالت متحده آمریکا را به وجود آوردند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تقریبا همه ادیان الهی به منجی اعتقاد دارند، گفت: این مسئله ای اصیل و ریشه ای است که از زمان پیامبر اکرم به آن اشاراتی شده است، اما امروز می بینید که استکبار برای این مسئله چه بازی هایی که در نمی آورد.

 آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم عاشق وجود حضرت مهدی(عج) هستند، افزود: باید افرادی که وظیفه ارتباط با مردم را بر عهده دارند تغذیه شوند تا بتواند به خوبی مسائل مربوط به مهدویت را در اختیار مردم قرار دهند چرا که این بهترین راه است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار