سید ساجد یعقوبی
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل با تجهیز ۹۲ آموزشگاه در ۱۹ پایگاه پذیرش، آماده استقبال از میهمانان نوروزی می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۰۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،احمد ناصری با اشاره به اخلاق مداری در پذیرش میهمانان نوروزی گفت: بدون شک برخورد خوب در مراکز اسکان و بخصوص در پذیرش میهمانان نوروزی می‌تواند خاطرات خوبی را برای مهمانان فرهنگی ایجاد نماید.

ناصری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دیگر ارگان‌ها می‌تواند در میزبانی خوب آموزش و پرورش تاثیر گذار باشد اظهار داشت: نمی‌توان ظرفیت دیگر ارگان‌های استان را در این خصوص نادیده گرفت، و باید از چنین ظرفیتی در راستای بوجود آوردن لحظات بیاد ماندنی برای فرهنگیان میهمان استفاده کرد.

وی ادامه داد: استان اردبیل نیز با تمام توان خود در نظر دارد از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کند تا خاطرات خوشی را برای میهمانان نوروزی که از استان اردبیل دیدن می‌کنند، رقم بزند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امسال از ۲۸ اسفند ماه آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستیم اظهار داشت: با تجهیز ۷۵۰ کلاس درس (۳۳۰ کلاس گروه "ویژه"، ۳۲۹ کلاس گروه "الف"و ۹۱ کلاس در گروه" ب") و با فعالیت ۳۸۷ نفر از عوامل اجرایی، آمادگی لازم را برای پذیرش میهمانان فرهنگی از سراسر کشور را داریم.

احمد ناصری همچنین گفت: علاوه بر ۱۹ پایگاه پذیرش، هفت مرکز آموزشی و رفاهی ما نیز در اردبیل، سرعین، گرمی، بیله سوار، خلخال، پارس آباد و مشگین شهر با ظرفیت ۲۵۰ تخت آماده پذیرش و ارائه خدمات به فرهنگیان هستند
ارسال نظرات