حضور ۱۹ اثر از کردستان در بخش نهایی جشنواره منطقه‌ای "شبدیز "

19 اثر از استان کردستان به مرحله نهایی و رقابتی شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فیلم و عکس "شبدیز" کرمانشاه راه یافته که سه اثر سینمایی آن تولید حوزه هنری کردستان است.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۱۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  با اعلام دبیرخانه جشنواره شبدیز از ۱۴ تا ۱۷ اسفند با حضور استان‌های (آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان، لرستان، ایلام، چهارمحال‌وبختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، تهران و کرمانشاه) و با داوری شهرام مکری، بهرام دهقان، محمد رضا وطن دوست در بخش فیلم و کیوان شمشیربیگی در بخش فیلمنامه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

در مجموع ۱۹ اثر از هنرمندان استان کردستان در بخش‌های داستانی، مستند، پویا نمایی، فیلمنامه و عکس به مرحله نهایی و رقابتی جشنواره راه پبدا کرده که در میان این آثار ۲ فیلم کوتاه "ذبح" به کارگردانی سامان حسین پور و آکو زندکریمی و"توت " به کارگردانی تیمور قادری و فیلمنامه "نهست" نوشته زانیار لطفی تولید حوزه هنری کردستان به چشم می‌خورد.

براساس این گزارش، از میان ۴۱۲ فیلم رسیده به دبیرخانه این جشنواره، ۳۷ فیلم داستانی، ۲۲ فیلم مستند، ۷ فیلم پویانمایی و ۵ فیلم تجربی برای رقابت در بخش نهایی برگزیده شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار