در پی ارتحال حضرت آیت الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان با حضور امام جمعه ، جمعی از مسئولین  و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان مراسم یادبودی در مسجد سید الشهدا شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۱۷۰۳۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان,در پی ارتحال حضرت آیت الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان با حضور امام جمعه ، جمعی از مسئولین  و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان مراسم یادبودی در مسجد سید الشهدا شهرستان برگزار گردید .

این مراسم با تلاوت آیات نورانی قران کریم ،سخنرانی و .....همراه بود .

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت خداوند انسان را به فکر کردن و اندیشیدن دعوت کرده تا گذشته و حال را مورد توجه قرار دهند و آثار گذشتگان را انسان نگاه کند تا عاقبت کار آنان را ببیند برای این که درس عبرت بگیرد .

وی تاکید کرد عاقبت مجرمین ، ظالمین  و اهل تقوا را ببینید در حالی که آخرت و پیروزی از آن انسان های با تقواست .

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد خداوند در سوره لقمان نکات ظریف و مهم اخلاقی را بیان می کند در این سوره آمده است کسی که تمام توجهش به خدا بوده همه ی عالم با اوست لذا برای رضایت حضرت حق به بندگان خدمت می کند در حالی که به ریسمان الهی چنگ زده است .

وی بیان داشت زندگی نامه اولیای الهی سراسر خیر و برکات است و گاهی مرگ آنان نیز باعث خیر است چون پرونده آنان برای سالیان سال مفتوح هست علامه طباطبایی ،علامه مجلسی و.. از جمله این افراد هستند.

امام جمعه کوهبنان افزود مرحوم آیت الله مومن تمام زندگیش بندگی و اطاعت خدا بوده است دنبال ثروت اندوزی نبود حتی قبل از انقلاب خدمات و مبارزات ارزشمندی داشت و در تمام سمت ها صادقانه خدمت کرد .

وی تصریح نمود ایشان در سمت های مختلف از ابتدای انقلاب تا امروز بوده و در شورای نگهبان خدمات ارزنده ای داشت که بدون توقع مالی کار می کرد .

ایشان یادآور شد باید شاکر بندگان مخلص و خدمتگزار باشیم که باعث پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی هستند. 

ارسال نظرات