عضو هیئت علمی دانشگاه امام هادی (ع) در همایش بصیرتی خانواده کارکنان لشکر پنج نصر:

امروزه خلاء‌های عاطفی خانواده‌ها با فضای مجازی پر می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه امام هادی (ع) با بیان اینکه فضای مجازی عامل بسیاری از طلاق‌های امروزی است، گفت: متاسفانه امروزه خلاء‌های عاطفی خانواده‌ها با فضای مجازی پر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۴۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همایش بصیرتی خانواده‌های کارکنان لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر با موضوع فضای مجازی در مرکز آموزش عقیدتی امام رضا (ع) برگزار شد.

دکتر متین فر عضو هیئت علمی دانشگاه امام هادی (ع) بیان داشت: امروزه فضای مجازی نقش موثر در زندگی ما ایجاد کرده و در گفتار، رفتار و عادات ما اثرگذار شده است.

این فعال فضای مجازی همچنین افزود: فضای مجازی که زندگی ما را تحت تاثیر قرارداده باید مدیریت شود، تا بتوان از فواید آن بهره برد و دچار آسیب‌های آن نشد.

وی هچنین  خاطرنشان کرد: فضای مجازی عامل بسیاری از طلاق‌های امروزی است، زیرا اکثر خانواده‌هایی که فضا‌ی گفتگو در آن‌ها وجود ندارد، و افراد خانواده دچار خلاء‌های عاطفی می‌باشند این خلاء را در فضا‌ی مجازی که اغلب فضایی غیرواقعی است پر می‌نمایند.

متین فر بیان داشت: با توجه به آسیب‌هایی که این فضا دارد در بسیاری از کشور‌ها استفاده از آن توسط کودکان و نوجوانان ممنوع و قوانین و مقررات خاصی جهت استفاده از آن وجود دارد.

 عضو هیئت علمی در دانشگاه امام هادی (ع) در آخر لازم به ذکر دانست: پدر و مادر‌ها باید در استفاده فرزندان از فضا مجازی دغدغه‌مند باشند و فعالیت فرزندان خود را در این فضا مدیریت و کنترل نمایند و آن‌ها را در این فضای پر خطر رها نسازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار