خبرهای داغ:
اجتماع عظیم علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۸۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اجتماع عظیم علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور خیل کثیری از طلاب، روحانیون و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، طلاب و روحانیون آرام آرام فضای مدرسه فیضیه پر کرده و مراسم رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

در ابتدای این تجمع شعار‌هایی مانند الله اکبر، لااله الاالله، نهضت حوزه قم، شروع گام دوم، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، حوزه انقلابی آماده جهاد است، جوان با بصیرت سردار انقلاب است، دستور سید علی امام است نوبت گام دوم قیام است، آتش انقلاب است مشعل حوزه برپاست برای بار دوم حوزه قم به پا خاست، حوزه انقلابی زمینه ساز ظهور جوان انقلابی کلید راه عبور، لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، تحلیل دشمنان دین سراب است مهدی صاحب زمان حافظ انقلاب است و شعار‌هایی از این دست توسط شرکت کنندگان در این تجمع که تعدادشان بسیار زیاد بود، سر داده شد.

در ادامه، بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب توسط مجری برنامه نیز قرائت شد و حضار به این بیانیه گوش فرا دادند؛ همچنین در قسمت دیگر این برنامه یکی از شعرای روحانی، اشعار انقلابی خود را برای حاضرین قرائت کرد.

آیت الله مصباح یزدی یک بهجت ناشناخته است

در بخش اصلی این تجمع آیت الله سید احمد خاتمی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و امام جمعه موقت تهران با تقدیر از مدیرحوزه‌های علمیه درخصوص برگزاری این تجمع به حضور آیت الله مصباح یزدی در این مراسم اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی از شاگردان آیت الله العظمی بهجت هستند که خود یک بهجت ناشناخته است.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه به بیان سخنانی درباره دستاورد‌های انقلاب پرداخت و گفت: مردم همواره برای انقلاب مقاومت نشان می‌دهند.

وی عنوان کرد: تردید نباید کرد، دغدغه نخست شورای عالی حوزه علمیه، معیشت طلاب بوده و با رایزنی در محضر مراجع تقلید و رهبر انقلاب در پی انجام کار‌هایی هستیم.

شهادت می‌دهم اعضای شورای عالی حوزه ریالی بابت کار در شورا نمی‌گیرند

آیت الله خاتمی بیان کرد: ما حوزویان یک مجموعه هستیم که رهبر انقلاب در رأس این مجموعه قرار دارند، مراجع عظام تقلید جمعی را برای شورای عالی منصوب کرده اند و من به عنوان یکی از اعضای این شورا شهادت می‌دهم که همه اعضا تضمین کردیم که یک ریالی بابت این کار نگیریم و تمام دغدغه بر اجرایی شدن آرمان‌های انقلاب است.
ارسال نظرات